CE SPUNE ELECTRICA DESPRE LIPSA FACTURILOR LUNARE LA UNII CONSUMATORI

Având în vedere modificările succesive ale cadrului de reglementare, printre care OUG 27/18.03.2022 care a generat schimbări complexe în procesul de facturare cu aplicabilitate începând cu data de 1.04.2022, a fost nevoie de un timp suplimentar pentru realizarea dezvoltărilor necesare adaptării sistemului de facturare.

În prezent, sistemul informatic de facturare este supus unor noi optimizări în relație cu implementarea măsurilor de protejare a clienților, motiv pentru care emiterea facturilor pentru categoria de clienți cu un consum mediu de energie de peste 300 kWh/lună în anul 2021 poate înregistra întârzieri.

Pentru a veni în întâmpinarea clienților, compania Electrica Furnizare le oferă acestora posibilitatea de plată eșalonată a facturilor pe care le vor primi în această perioadă.

Fiecare situație generată de posibile anomalii în procesul de emitere a facturilor este tratată și soluționată în mod particular, fără excepție. Compania își încurajează clienții să semnaleze orice posibilă anomalie utilizând formularul de contact.

(link: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/)

Electrica Furnizare