Primăria comunei Snagov a lansat joi, 17 octombrie, proiectul intitulat “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR PUBLICE PRIN CREȘTEREA CALITĂȚII VIEȚII CETĂȚENILOR PRIN DIGITALIZARE ÎN COMUNA SNAGOV”. Valoarea totală a programului este de aproape 2 milioane de lei. Vizează dezvoltarea serviciilor de digitalizare prin crearea unei platforme instituționale care să permită implementarea unor soluții complexe și complete pentru cetățeni care să faciliteze interacțiunea instituțională și optimizarea acesteia într-un cadru inteligent de management local. Proiectul este finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Implementarea proiectului a început încă din luna ianuarie 2024, astfel că până în acest moment o companie din Sibiu a implementat o platformă integrată care a ajutat la debirocratizarea sistemului administrativ, având drept scop accesul rapid al cetățenilor la informații. Printre facilitățile pe care le au acum cetățenii datorită acestui proiect se află un infochioșc, o aplicație mobilă, un site interactiv, arhiva electronică, bonuri electronice de ordine la ghișeu și altele. https://primaria-snagov.ro/centrul-pentru-incluziune-digitala/