Stimați cetățeni!
Vă informăm că, în cadrul procesului de digitalizare a serviciilor pentru cetățeni, odată cu lansarea noii platforme a site-ului primăriei www.primaria-snagov.ro, au fost lansate și serviciile online, astfel încât, de acum puteți adresa online cereri către diferitele compartimente ce funcționează în cadrul primăriei, fără a mai fi necesar să vă deplasați la sediul instituției.
Serviciile online pot fi accesate din meniul principal al site-ului prin apăsarea butonului ”SERVICII ONLINE”, iar de acolo veți putea alege rubrica dorită și vizualiza totodată care sunt tipurile de cereri care pot fi adresate în sistem online.
Odată accesată o cerere, este necesar să completați cu atenție câmpurile solicitate, iar după trimiterea solicitării, registratura electronică va genera automat numărul de înregistrare alocat cererii Dvs.
Comunicarea cu funcționarii publici care vor solutiona cererea Dvs. se va realiza prin intermediul adresei de email, unde veti primi și documentul solicitat.
Atenție! – Ramura ”Verifică stadiu documente” vă permite să stiți în permanență care este status-ul solicitarii Dvs., tot ceea ce trebuie să faceți fiind doar să introduceți nr. de înregistrare (fără dată) furnizat la trimiterea cererii și să apăsați butonul CAUTĂ.
Pentru a simplifica procedura de lucru, nu este necesară crearea unui cont de utilizator.
A precizat Mihai Anghel, primarul comunei Snagov.